tisdag 11 oktober 2016

Ny utrustning

Jag har planerat att montera ny utrustning på vår California. 

Backkamera: 
Vid de tillfällen som jag har cykelhållaren monterad på dragkroken så får jag ingen hjälp av parkerings sensorerna så jag vill ha en högt monterad back kamera.


Parkerings värmare:
Vi kör sällan bilen när det är under 0 grader och den tillsats värmaren som ska hjälpa motorn att hålla en bra arbetstemperatur startar i stort sett aldrig. Vi ska montera ett tidur för att kunna starta den. Detta både för att hjälpa motor att snabbare komma upp i temperatur men även för att den bör köra med jämna mellanrum för att fungera.


DC / DC laddare:
För att säkerställa att bodens batterierna alltid blir fullt laddade när bilen körs och för att i framtiden kunna montera solceller, ska vi montera en CETEK DC / DC laddare.


Ljus:
Vi ska försöka montera ett tredje ljus i frontbågen, jag tror att det ska få plats. 
Backljus, även två backljus ska monteras, lågt under bakre stötfångaren.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar