onsdag 11 maj 2016

THULE G6 Vw California

Jag har varit osäker på om det ska fungera med en cykelhållare som är monterad på dragkroken, jag vet att bakluckan är stor på Californian. I dag har jag monterat en THULE G6 för tre cyklar, jag fick justera vinkeln till 70° och efter det var det inga problem att öppna bakluckan, jag hade tur. 




Min plan är att bara lasta en cykel, så jag använde en av hållarna att fästa i fram gaffeln.
My plan is to simply load a bike, so I used one of the brackets that attach to the front fork.




I was not sure if it would work with a bicycle holder mounted on the towbar, I know that the tailgate is big on Californian. Today I have mounted a THULE G6 for three bikes, I had to adjust the angle to 70 ° and after that it was no problem to open the tailgate, I was lucky.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar