torsdag 7 juni 2012

Nu är även frontbåge med ljus och sidorören monterade, jag är jätte nöjd. 
Även besök från THULE som monterade en cykelhållare som klarar tre hojar, på bakluckan.
Nu funderar jag på hur det går att placera en kanot på taket. En kajak lastar man med botten nedåt så det blir nog ingen konflikt med att öppna bakluckan. Det bli lite annorlunda med en kanadensare, den har botten uppåt och efter som den oftast är uppdragen i för och akter misstänker jag att det stör bakluckan vid öppning av den, klurigt. 


En kul sak jag märke igår när jag var på väg hemåt på E4án. Bilarna som körde ifatt mej låg bakom ett tag innan dom körde om, lite nyfikna förmodar jag.


I morgon börjar bilarna komma till Mantorp park och Bug Run 2012. Jag avvaktar till Lördag.
Hoppas att vädergudarna överträffar prognoserna som meteorologerna förutspått, det gäller att klä sig varmt, sköna skor och en kamera. Ni kommer säkert att se Calif. om ni åker dit.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar