söndag 30 mars 2014

California med TV / Vw California with TV

Idag fick jag detta smarta uppslag från Erik Eklund. Erik skriver så här: Här kommer lite bilder på mitt senaste projekt med bilen. Jag har installerat en liten led projektor, Lg PB 60 G heter den. Jag har monterat en duk ovanför köket som går att dra upp och ner, alternativ plocka bort. Projektorn sitter på motsatt sida och går att ta bort på 2 sekunder. Man kan sitta inne, eller som jag föredrar sitta ute  och njuta av fotboll. Även perfekt till mina två grabbar om de vill se en film. Det är en jätte bra ide, det tar nästan inget utrymme att förvara under färd.


Today I got this smart ideas from Erik Eklund. Erik writes: Here are some pictures of my latest projects inside the car. I installed a small point projector of the brand, Lg PB 60 G. I have attached a screen above the kitchen which can be pulled up and down, the option to cancel. The projector sits on the opposite side and can be removed in 2 seconds. You can sit inside, or as I prefer to sit outside and enjoy the football. Also perfect for my two boys if they want to see a movie. It is a great idea, it takes almost no space to store when traveling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar