lördag 13 maj 2017

Vw California pall.

Jag har fått många frågor om hur man ska komma upp i den övre sängen. Enklast är att kliva i passagerarsätet men det är inte optimalt, det är stor riska att man skadar el-slingorna för stolsvärmen. Stege? Ja men den tar plats att förvara under färd. Jag har sedan tidigare två hopfällbara pallar när jag bl.a lastar kajaken, jag använder även den större när jag sitter och diskar (om taket inte är uppfällt). Även att jag tite har provat det ännu så tror jag att den större av pallarna även kan fungera bra att placera mellan framstolarna och kliva på när man sk upp i övre sängen. Pallarna har jag köpt på JULA, stor kostar 99kr den mindre 49kr.
Det fina är att de tar liten plats när de är hopfällda.




När jag diskar.



 Båda, då jag lastar kajaken.




1 kommentar:

  1. Det här var ett riktigt bra tips, multifunktion är alltid välkommet. Tack för detta!

    SvaraRadera