onsdag 5 november 2014

Thule rapid system 753

Thule erbjuder nu en lägre fot till lasthållarna för taket. Thule rapid system 753 är ca 30mm lägre än den tidigare foten. På Californian skulle jag gärna önskat att den hade varit ytterligare 20mm lägre. Thule har mycket välutvecklade produkter så jag kan ha förståelse för att det går åt ett vist utrymme för att inkludera samtliga funktioner. 


Thule now offers a lower bracket to the roof rack. Thule Rapid System 753 is about 30mm lower than the previous standard. For Californian, I wished that it had been another 20mm lower. Thule has very well-developed products so I can understand that it takes a wise space to include all the features.

1 kommentar:

  1. Tjena Håkan, jag beställde System 753 till min California. Men får inte till det. Jag ska till er och träffa Isabell och MG på tisdag. Jag kommer bort till dig då om du har något knep. Med vänlig hälsning, Petter (VGS)

    SvaraRadera