söndag 19 augusti 2012

Nu har jag jobbat första veckan efter sommarsemestern 2012. 
I går åkte vi upp till Hjo med Californian, det var en Engelsk helg med måga snygga engelska bilar.Några var dom var uppställda utanför Hotel Bellevue. Det har smugit sig in en Tysk på detta fotot, vilka läckerbitar!

Nu börjar det bli riktigt mörkt på nätterna och jag saknar någon form av belysning utanför skjutdörren, så jag lättare hittar skorna. Har man suttit inne i ljuset är det bäcksvart när man öppnar skjutdörren. Jag får hitta en lösning på det.

Fortsatte idag upp till Karlsborg och upptäckte till min förtjusning att det står en CD-3á uppställd utanför fästningen! Min favorit när det gäller flygplan, mycket vackert!


Fortsatte förbi Askersund och söder ut på Vätterns östra sida.
Rastade på en favorit plasts i Stocklycke Hamn.


Fortsatte ner till Jönköping och det blev en Vätternrunda.


I veckan som kommer är det mässa på Elmia, Lastbil 2012.
Det kommer att finnas en California i Volkswagen Transportbilars monter inne i stora tipshallen, jag planerar att vara där så mycket som möjligt, det ska bli kul.

Vi kanske ses?









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar